Fortnite V9.40.0 – بازی بقا فورتنایت بتل رویال  مخصوص کامپیوتر!
یک بازی بقا محبوب دوست داشتنی با طرفدار زیاد تقدیم شما عزیزان
قبل از دانلود بازی حتما توضیحات و نظرات مطالعه شود

Fortnite Battle Royale – فورتنایت از محبوب ترین، نام آشنا ترین و زیباترین بازیهای سبک بقا و اکشن از استودیوی اپیک گیمز (Epic Games, Inc) می باشد که ابتدا برای کنسول های خانگی عرضه شده بود و اکنون شاهد عرضه انتشار نسخه اندرویدی اش هستیم و مثل همیشه تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت به صورت اختصاصی ان را حضورتان معرفی کنیم و شما دوستداران بازیهای سبک بقا را به وجد بیاوریم! سبک بازی Fortnite دقیقا همانند برادر بزرگترش یعنی PUBG می باشد که در ان شما در نقش یک شخصیت قرار می گیرید که جمعی 100 نفره را تشکیل می دهند و در یک جزیره باید تنها شما زنده بمانید! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک Fortnite از همه نظرف نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

 

ارتش بازی ها

بازی Fortnite متاسفانه به دلیل عدم تمایل به پرداخت حق 30 درصدی از درآمدش به کمپانی گوگل در گوگل پلی عرضه نشده است و ظاهرا قرار نیست این بازی زیبا و محبوب را در گوگل پلی ببینیم و به همین خاطر اپیک گیمز بازی Fortnite را تنها در سایت اصلی و رسمی اش عرضه کرده است و از کاربران دارنده دستگاه های اندرویدی خواسته که برای دانلود ان به سایت رسمی اش مراجعه کنند! در همین راستا، ما به دلیل درخواست های بسیار زیاد شما تصمیم گرفته ایم نسخه رسمی و اصلی این بازی را از سرورهای اپیک گیمز دریافت کنیم و سپس با اپلود ان در سرورهای پرسرعت فارسروید ان را با لینک مستقیم در اختیارتان قرار دهیم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی Fortnite  را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

قبل از دانلود Fortnite توجه داشته باشید که :

1 – بازی فورتنایت اینترنتی و آنلاین است
2 – متاسفانه بازی فورتنایت بر اساس قوانین آمریکا برای چهار منطقه کوبا، ایران، کره شمالی و سودان در دسترس نیست و در صورتی که در داخل کشور حضور دارید برای وصل شدن به بازی باید از فیلترشکن استفاده کنید
3 – پس از نصب و اجرای بازی باید از داخل بازی و صفحه های مخصوص مشخص شده اقدام به ایجاد اکانت کنید تا بتوانید وارد محیط بازی شوید [امکان وارد کردن اطلاعات اکانت کنسول خانگی نیز وجود دارد]
4 – این بازی فقط و فقط مخصوص دستگاه های قدرتمند و پرچم دار با پردازنده ARM64 (64 بیتی) طراحی و ساخته شده است [برای فهمیدن پردازنده دستگاه خود از برنامه سی پی یو زد استفاده کنید]
5 – تست ما برروی دستگاه هواوی میت 10 بوده است – اگر دارای یک دستگاه پرچم دار نیستید وقت تان را برای این بازی هدر ندهید و سراغ پابجی بروید !
6 – دیتای بازی از 1 تا 2 گیگ حجم دارد که در اجرای اولیه بدون هیچ مشکلی دریافت میشود .
7 – ما این بازی را فقط و فقط به درخواست شما عزیزان معرفی کرده ایم – مسئولیت اجرای ان با خودتان است
8 – از ارسال کامنت های “روی گوشی من میاد؟” “روی گوشی من نمیاد؟” و … خودداری کنید – شما قبل از دانلود خود بازی، نرم افزار FORTNITE INSTALLER که در جعبه دانلود موجوده رو نصب بکنید و بعد از اجرا دستور اسکن رو بهش بدید اگر بازی با دستگاه تون سازگاری داشته باشه صفحه به رنگ طلایی در میاد – اگر سازگار نباشه رنگ خاکستری میاد که باید قید بازی رو بزنید!

ارتش بازی ها ارتش بازی ها

ارتش بازی ها ارتش بازیه


حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Core i3 2.4 Ghz
CPU SPEED: Info
RAM: 4 GB
OS: Windows 7/8/10 64-bit
VIDEO CARD: Intel HD 4000


🔑راهنمای نصب


1) فیلترشکن خود را وصل کنید. آخرین نسخه Epic Installer را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

2) از طریق این لینک برای خود اکانتی بسازید.

3) نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

4) در محیط نرم افزار، از تب بالا، بازی Fortnite را انتخاب کنید. اقدام به دانلود و نصب بازی نمایید. به محض اینکه دانلود شروع شد (حدود 1 الی 2مگابایت)، آن را متوقف کنید. حتما نرم افزار را به طور کامل ببندید (حتی از کنار ساعت ویندوز و از Task Manager). سپس به محل نصب بازی رفته و پوشه ی lysEB. (یا چیزی شبیه به این عبارت) را به طور کامل حذف نمایید.

5) دیتای دانلودشده از دانلودها را اکسترکت نمایید. پوشه ای با نام Fortnite به شما داده می شود. این پوشه را به آدرسی که برای نصب بازی انتخاب کرده اید منتقل کنید. آدرس دیفالت برای نصب بازی، به صورت ذیل می باشد:

C: / Program Files / Epic Games

 

دقت کنید که باید پوشه ی Fortnite را منتقل کنید. نه دیتای درون آن را. اگر اشتباه انجام دهید، دیتای شما شناسایی نخواهد شد.

6) نرم افزار Epic Games Launcher را مجدد اجرا کنید. دانلود خود را Resume کنید تا فایل های شما شناسایی شوند. پس از اتمام شناسایی، اگر آپدیت جدیدی منتشر شده باشد، ابتدا دریافت خواهد شد.

7) پس از اتمام و تایید دیتای شما، گزینه ی Launch نمایان می شود.


مشخصات

رمز فایل: www.downloadha.com
منبع سایت: www.downloadha.com


📥Download Box📥




Gamesarmy.blog.ir