ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

به وبلاگ ارتش بازی ها خوش آمدید.
نویسندگان سایت:
علیرضا ‍‍‍‍‍‍پایکار: مدیر و سازنده سایت
در این وبلاگ قصد داریم بازی های پرطرفدار و جدید و نوستالژی را معرفی و بررسی کنیم با همراهی شما عزیزان.
تمامی بازی ها قبل از ارسال مورد بررسی قرار میگیرد.از صحیح بودن مطالب اطمینان خاطر داشته باشید.
لطفا ما را از نظرات(پیشنهادات،انتقادات)خود اگاه کنید چرا که مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.
لطفا ما رادنبال کنید.

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ب.ظ

دانلود بازی Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition برای PC

دانلود بازی Worms Ultimate Mayhem برای کامپیوتر

 شامل تمام DLC های بازی

 

Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition نسخه جدید و تکمیل شده بازی کرم ها در سبک استراتژیک و سه بعدی است که توسط Team17 Software Ltd ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی سه بعدی فوق العاده مهیج گیم جدیدی با نوآوری استراتژیکی متفاوتی رو حس خواهد نمود. از سلاح های مخرب و جدیدی بهره می برید و در مراحل مختلف بازی از آن بهره می برید. در مراحل مختلف بازی بیش از 70 ماموریت مختلف به شما داده خواهد شد که باید در چالش های یک نفری و چند نفری آن ها را بپیمایید. این بازی که مرکب از کرم ها و سلاح ها خواهد بود در محیط های انحدام پذیر و پر از نبردهای حساس قدم خواهید گذاشت و در جهت انجام ماموربت های خود پیش خواهید رفت.

بازی Worms Ultimate Mayhem قابلیت بازی تا 4 نفرع را دارا می باشد و از گیم پلی سه بعدی و پیشرفته ای استفاده می کند. همچنین المان های بازی در سبک کاریکاتور طراحی شده اند و که جذابیت ویژه ای به بازی بخشیده است. هم اکنون می توانید بازی Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition

 

Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition

 

Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition

 

Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition

 

 

حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای بازی :

OS: Microsoft Windows XP / Vista / 7
Processor: Intel Core 2 Duo / AMD 64×2
Memory: 2 GB (XP) / 2 GB (Vista / 7
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT / ATI Radeon HD 3650
Sound Card: Sound device compatible with DirectX 9.0c
Free space on hard disk: 2 GB

 

 

The official Deluxe Edition includes the main Worms Ultimate Mayhem game with all DLC content available:
–    Single Player Pack DLC
–    Multiplayer Pack DLC
–    Customization Pack DLC

 

 

:مشخصات

حجم بازی: 1.49 گیگابایت

منبع سایت: ارتش بازی ها

رمز فایل: ندارد

 

 

 

 

📥Download Box📥

دانلود بازی Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition برای PC 📥

 

 

 

Gamesarmy.blog.ir

  • ۹۸/۰۵/۳۱
  • علیرضا پایکار

نظرات  (۷)

سلام چیجورری نصبش کنم دان کردم فایلشو دارم ولی نمیتوم نصبش کنم

 

پاسخ:
فایل نصبیو بزنید نصب میشه خودش
  • علیرضا پایکار
  • سلام دوستان خسته نباشید.

    بازیش جالبه من پیشنهاد ویژه میکنم  بازیشو دانلود کنین.

    من بچه بودم این بازی تازه اومده بود و من همش داشتم این بازیو میکردم

    برای اونایی که بچه ک.چولو دارن این بازی تا دلت بخواد پیشنهاد میشه.

    در پناه حق موفق باشید.

    علیرضا پایکار(مدیر سایت ارتش بازی ها)

    بازیش بامزست

    پاسخ:
    :)

    علیرضا بخدا دمت گرم من دنبال این بازیه بودم خداییش دمت گرم

    پاسخ:
    قربونتو برم

    بازیش خیلی خوبه خیلی باحاله واقعا دمت گرم

    پاسخ:
    قربونت برادر

    بازیش عالیه

    وای بازیش خیلی قشنگه

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">