ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

به وبلاگ ارتش بازی ها خوش آمدید.
نویسندگان سایت:
علیرضا ‍‍‍‍‍‍پایکار: مدیر و سازنده سایت
در این وبلاگ قصد داریم بازی های پرطرفدار و جدید و نوستالژی را معرفی و بررسی کنیم با همراهی شما عزیزان.
تمامی بازی ها قبل از ارسال مورد بررسی قرار میگیرد.از صحیح بودن مطالب اطمینان خاطر داشته باشید.
لطفا ما را از نظرات(پیشنهادات،انتقادات)خود اگاه کنید چرا که مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.
لطفا ما رادنبال کنید.

ارتش بازی ها

دانلود بازی Minecraft برای اندروید

| بازی ماین کرافت برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت |

 

Minecraft – Pocket Edition 1.13.0.2 بازی مهیجی و پرطرفداری برای سیستم عامل اندروید می باشد. شما باید در بازی ماین کرافت سازه های از پیش تعیین شده خود را بسازید و امتیازات خود را بیشتر کنید. ساخت مکان و سازه های بیشتر و زیبایی می تواند بسیار لذت بخش باشد. سری بازی‌های ماین کرافت، طرفداران بسیار زیادی از سراسر دنیا دارند و کمپانی سازنده در سال‌های اخیر نسخه‌های متعددی از این بازی جذاب و محبوب را عرضه کرده است که از مهم‌ترین آنان می‌توان به بازی Minecraft Story Mode اشاره کرد.

در نسخه جدید بازی ماین کرافت عملکرد بازی بسیار روان تر شده است و همچنین قابلیت مهم آنلاین نیز به بازی اضافه شده است. در این بازی قلمرو مورد نظر خود را با دستان خودتان بسازید و در مقابل دشمنان پلید از آنها استفاده کنید. هم اکنون می توانید بازی Minecraft به همراه نسخه پول بی نهایت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید از ارتش بازی ها دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی Minecraft :

Minecraft Minecraft

 

 

تفاوت نسخه های مود شده:

Apk Mod 1 Beta :
– Unlocked premium skins
– Unlocked premium texture

Apk Mod 2 Beta :
– Unlocked premium skins
– Unlocked premium texture
– No damage mod
– Unlimited breath
– Max Inventory Size
– hit kill with weapons
– Infinite furnace fire
– Max score
– Indestructible Tools

Apk Mod 1 OFFICIAL :
– License Patched
– Disabled Telemetry

Apk Mod 2 OFFICIAL :
– License Patched
– Disabled Telemetry
– Unlocked Paid Skins
– Unlocked Paid Texture Packs


مشخصات
  • فرمت : APK برای اندروید 4.1 و بالاتر
  • حجم : 85 + 85 + 85 + 88 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
📥Download Box📥
  • ۹۸/۰۴/۲۹
  • علیرضا پایکار

نظرات  (۲۴)

سلام عجب سایت خوبی بدون تبلیغ حتی لینکش هم مستقیمه

سلام نسخه ۱.۱۳برای اندروید چنده؟

چرا مینویسه نصب نشد اگه میشه بگید مشکل چیه ممنون

۱.۱۳ رو رسمیشو میزارید؟

پاسخ:
انشالله چشم

سلام ممنون ازکانال عالی تون

پاسخ:
متشکرم

سلام نسخه ۱.۱۲.۰ بهتره یا نسخه ۱.۱۳.۰

پاسخ:
فرقی نداره 13 جدید تره

عجب سایت خوبی هیچ تبلیغی نداره لینکاشم مستقیمه فضای خوبی برای دانلود یه گیم داره

تنها ضعفش اینه که محتوای کمی داره

سازنده اش هرکی هس کارش درسته

پاسخ:
فدای شما
متاسفانه شرایط الان جلوی فعالیتمونو فعلا گرفته ولی با قدرت دوباره کارمونو شروع میکنیم

سلام بنظرتون من کدوم نسخه معمولی رو دانلود کنم من فقط می‌خوام ماینکرافتم بتا نباشه ممنون از زحماتتون

پاسخ:
maooli doost aziz

سلام

من دنبال این نسخه بودم ممنون واقعا

بهترین سایت یاس دانلود هست به تازگی لینک دانلود بعضی از سایتهای مورد استفادم خراب شده و من همه چی رو از یاس دانلود میریزم دستتون درد نکنه

من نسخه 1.13 بتا بینهایت مود 1 رو دانلود کردم

سلام دادا دمت گرم

پاسخ:
مخلصیم

Good Job Game

تروخدا بگین چجوری بینهایتش کنم

پاسخ:
این نسخه بینهایت نیست دوست عزیز

بدرد نخور بینهایت نیست

 

 

پاسخ:
نه نیست

خوبه عالی

عالی بود

 

پاسخ:
قربان شما
  • علیرضا پایکار
  • سلام دوست عزیزی در خوسات کرده بود که من کدوم مود رو بهتره دانلود کنم؟؟

    من میگم کدومو بهتره دانلود کنین

    .

    .

    بهتره لینک اولی با چهارمی را دانلود کنین چون برای همه دستگاه هاست

    خیلی بازیش خوبه سایتتونم عالیه
    عالیه XD
    سلام  سایتتون خوبه
    بازیش هم عالی
    قدیمیه ولی عالیه بازییش
    خیلی خوبه
    من این بازی رو کردم مهندسی قبول شدم!
    خخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    داداش آپدیت سایتت مبارک
    پاسخ:
    ممنون داداش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">