ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

به وبلاگ ارتش بازی ها خوش آمدید.
نویسندگان سایت:
علیرضا ‍‍‍‍‍‍پایکار: مدیر و سازنده سایت
در این وبلاگ قصد داریم بازی های پرطرفدار و جدید و نوستالژی را معرفی و بررسی کنیم با همراهی شما عزیزان.
تمامی بازی ها قبل از ارسال مورد بررسی قرار میگیرد.از صحیح بودن مطالب اطمینان خاطر داشته باشید.
لطفا ما را از نظرات(پیشنهادات،انتقادات)خود اگاه کنید چرا که مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.
لطفا ما رادنبال کنید.

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

در بازی Pacify شما تنها در یک خانه ای متروکه قرار دارید که خالی از سکنه است و یک کارگزار آن را برای فروش گذاشته است. هرکسی که در حومه زندگی می کند خبر از حوادث شومی می دهد که در این خانه روی داده است. این شایعات گویی حقیقت دارند، اما باید مدرکی برای آن ها پیدا کنید. به نظر می رسد که شما توسط یک شرکت استخدام شده اید تا مکان را بررسی کنید و بتوانید چیزهای فوق العاده ای که در این خانه روی می دهد را کشف کنید. شما می توانید سه نفر دوستان خود را همراه ببرید و شگفتی این خانه که بیش از ۱۰۰ سال پیش ساخته شده است را بررسی کنید. صاحب این خانه مراسم تشییع جنازه را برگزار می کرده است و حال این شما هستید که باید سرنخ های بیشتری را در در این حانه بررسی کنید.

Pacify The Farm PC-PLAZA

دانلود-بازی-Pacify

 

بازی Pacify از یک بخش تک نفره داستانی تشکیل شده است که فوق العاده دلهره آور است و باید به تنهایی در خانه عملیات تجسس را انجام دهید. یک بخش کوآپ هم وجود دارد که به کمک چند نفر دیگر تلاش می کنید که در خانه قرار بگیرید و سعی می کنید که از خانه قرار کنید. اگر دختری که در خانه حضور دارد یکی از شما را بگیرد بازی تمام است و نفر دیگر برنده خواهد شد. حالت PvP هم طراحی جالبی دارد و باید در یک فضای آنلاین به دنبال کلیدی باشید که در واقع راه خروج به بیرون است. گیم پلی بازی بدین صورت است که تمام خانه تاریک است و دخترکی مدام خودش را به شما نشان می دهد.

شرایط تغییر می کند و شما باید به دنبال مسیرهایی باشید که دقیق هستند و سریع تر شما را به هدف می رسانند. می توانید یادداشت هایی را پیدا کنید که به شما سرنخ بدهند و از عروسک ها و چوب دستی ها برای هدایت کردن دخترک به مکان های موردعلاقه استفاده کنید.

  • علیرضا پایکار