ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

به وبلاگ ارتش بازی ها خوش آمدید.
نویسندگان سایت:
علیرضا ‍‍‍‍‍‍پایکار: مدیر و سازنده سایت
در این وبلاگ قصد داریم بازی های پرطرفدار و جدید و نوستالژی را معرفی و بررسی کنیم با همراهی شما عزیزان.
تمامی بازی ها قبل از ارسال مورد بررسی قرار میگیرد.از صحیح بودن مطالب اطمینان خاطر داشته باشید.
لطفا ما را از نظرات(پیشنهادات،انتقادات)خود اگاه کنید چرا که مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.
لطفا ما رادنبال کنید.

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

ا

مروزه بازی های Mu;tiplayer به خوبی نزد گیمرها شناخته شده اند و از محبوبیت خوبی نیز برخوردارند . بسیاری از گیم ها دیگر تنها بصورت آنلاین یا مالتی پلیر اجرا می شند و قابلیت بازی بصورت تک نفره ندارند . سالیان گذشته فکرش را نمی کردیم که زمانی هم برسد که بخش تک نفره بازی ها بطور کامل حذف شوند . هم اکنون بازی های چند نفره ای تولید و منتشر می شوند که فروش سالانه آنها از خیلی از بازی های Single Player هم بیشتر است . برای مثال کانتر استرایک Counter Strike از اولین و شناخته شده ترین بازی های آنلاین مالتی پلیر می باشد که پس از گذشت نزدیک به 2 دهه هنوز هم به عنوان یکی از پر طرفدار ترین و بهترین بازیهای تحت شبکه و آنلاین شناخته می شود. این بازی در ابتدا و در سال 1999 به عنوان یک بهینه ساز برای بازی محبوب Half life منتشر شد و پس از اینکه کمپانی Valve پتانسیل بالای این بازی را کشف کرد امتیاز این بازی را خریداری کرد ، آخرین نسخه بازی Counter Strike در سال 2012 و با نام Counter-Strike: Global Offensive منتشر شده است .

  • علیرضا پایکار

بازی موبایل Bomb Squad توسط اریک فرملینگ ساخته شده و برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدیعرضه شده است. با زومجی همراه باشید تا با این بازی بیشتر آشنا شویم.

Bomb Squad یک بازی بسیار مفرح و سرگرم‌کننده است که اولین بار در سال ۲۰۱۱ برای سیستم عامل‌های مک و لینوکس عرضه شد و چندی پیش هم شاهد انتشار آن برای اندروید بودیم. این بازی توسط استودیو Eric Foremling ساخته و منتشر شده است و نسخه مک آن در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازی چندنفره سال از دید سایت OneClickMac انتخاب شد. Bomb Squad را هم می‌توان به صورت تک‌نفره و هم با همراهی دوستان بازی کرد که لذت اصلی بازی در بخش چند‌نفره آن نهفته است. در ابتدای بازی و پیش از شروع هر مسابقه، باید شخصیت خود را از بین گزینه‌های موجود که مواردی مثل نینجا، خرس (!)، آشپز و یک سرباز را شامل می‌شوند، انتخاب کنید. سپس نوبت به انتخاب نوع بازی می‌رسد که در این قسمت هم شامل تنوع بسیار بالایی هستیم و از یک بازی شبیه به فوتبال آمریکایی گرفته تا چند حالت دیگر را شاهد هستیم.

ption id="attachment_148491" align="aligncenter" width="790"]معرفی بازی موبایل Bomb Squadفوتبال آمریکایی با طعم Bomb Squad!

شخصیت شما ۴ عمل اصلی را می‌تواند انجام دهد که قطعا مهم‌ترین آن‌ها، امکان پرتاب بمب است و امکان مشت زدن به دشمن یا حتی برداشتن و پرتاب کردن آن‌ها هم در بازی وجود دارد. یکی از مواردی که تنوع خیلی خوبی به گیم‌پلی بازی می‌بخشد، وجود انواع مختلف بمب در آن است که می‌توانید در قالب جعبه‌هایی که در زمین بازی ظاهر می‌شوند، آن‌ها را بردارید. بمب‌های چسبنده یا یخی و همچنین مین‌های ضد‌نفر و چند نوع بمب دیگر را می‌توانید در قالب این جعبه‌ها برداشته و استفاده کنید.

همان‌طور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، هیجان اصلی بازی زمانی است که آن را همراه با دوستان‌تان تجربه می‌کنید. ۸ نفر به طور همزمان می‌توانند Bomb Squad را بازی کنند و در این مواقع گاهی صحنه‌های بازی به قدری در اثر پرتاب بمب‌های مختلف توسط شما یا دشمنان شلوغ می‌شود که ممکن است شخصیت خودتان را گم کنید. ولی همین مساله چنان هیجانی به گیمر‌ها القا می‌کند که نمونه مشابه‌اش را در کم‌تر بازی موبایل دیگری می‌توان تجربه کرد. طراحی‌های  خوب محیطی و طراحی بامزه شخصیت‌های بازی و همچنین موسیقی بی‌نظیر آن که شبیه به سمفونی‌های بتهوون است، از مواردی هستند که در مفرح‌تر کردن بازی نقشی اساسی ایفا می‌کنند.

ption id="attachment_148490" align="aligncenter" width="790"]معرفی بازی موبایل Bomb Squadحالت بازی بدون جاذبه یکی از مفرح‌ترین حالت‌های Bomb Squad است

در حالت کلی، تنوع بالای شخصیت‌ها و بمب‌ها، وجود حالت‌های مختلف بازی، امکان تجربه بازی همراه با دوستان و همچنین جلوه‌های بصری و صوتی ایده‌آل، Bomb Squad را به یک بازی بسیار سرگرم‌کننده تبدیل کرده که مخصوصا در مهمانی‌ها و زمانی که همراه دوستان‌تان هستید، می‌تواند ساعتی بسیار لذت‌بخش برایتان خلق کند.


http://gamesarmy.blog.ir

  • Erfan Hayati

  

معرفی بازی آسفالت 8(Asphalt 8 Airborne)

مثل سری های قبلی بازی آسفالت در آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne) هم گرافیکی فوق‌العاده پیش رویتان قرار می‌گیرد. در آسفالت 8 مودهای متعددی برای انجام بازی تعریف شده‌اند. برای مثال شما می‌توانید وارد رقابت های سریع شوید یا با انتخاب گزینه Career بخش داستانی و اصلی بازی را اجرا نمایید. زمانی که در محیط بازی آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne) شوید، مطمئنا گرافیک عالی آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

معرفی و دانلود بازی آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne)

یکی از جالب‌ترین بخش‌های بازی آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne) مربوط به بکارگیری نیترو می‌شود. شما باید سعی کنید همیشه ظرفیت نیتروی خود را افزایش دهید و از آن برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنید. در بازی زیبای Asphalt 8 Airborne مسائلی مثل دریفت کشیدن، چرخش، معلق شدن در هوا (پریدن از روی موانع) و غیره به شکل بسیار دقیقی تعریف شده‌اند و بدون تردید توجه شما را جلب می‌کنند.

در بازی آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne) بیش از 95 خودروی اسپرت و جدید از کمپانی های معرفی تولید کننده اتومبیل وجود دارند. بنابراین تصور اینکه بازی بعد از مدتی برایتان تکراری شود را از سر بیرون کنید! بخش Career این بازی دارای 9 فصل است و بیش از 300 مرحله مختلف را ارائه می‌کند. امکان انجام بازی زیبای آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne) از طریق شبکه وای فای محلی (Local Wi-Fi) هم وجود دارد و از ویژگی های لذت بخش بازی به شمار می‌رود. ارتقاء خودرو و شخصی سازی آن هم از دیگر قابلیت‌هایی است که گیمر می‌تواند از انجام آن ها لذت ببرد.

معرفی و دانلود بازی آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne)

 


جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی بازی آسفالت 8 (Asphalt 8 Airborne) پرداختیم. برای دانلود این بازی می‌توانید از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با بازی مذکور نیازی به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

این بازی در نسخه کامپیوتر:

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 3.0 گیگاهرتز Core i3
رم: 2 گیگابایت
کارت گرافیک: 512 مگابایت
فضای هارد دیسک: 5 گیگابایت

نقاط قوت

  • گرافیک عالی
  • گیم پلی بسیار جذاب و خیره کننده
  • اتومبیل های بسیار متنوع با قابلیت شخصی سازی
  • امکان انجام بازی از طریق شبکه وای فای محلی
  • بهره‌مندی از افکت های بسیار زیبا و جذاب

نقاط ضعف

  • این بازی هیچ نقطه ضعفی ندارد

وقت دانلود رسید!




  • Erfan Hayati

سلام.

در پست قصد دارم بازی کانتر استریک ۱.۶ رو که خیلی هاتون واقعا دوستش دارید و با آن خاطره داشتید و بزرگ شدید رو در اندروید براتون بگذارم.

در این بازی شما میتوانید با چند نوع بازی کنید.که در زیر ذکر شده است:

Classic : بازی کلاسیک همون بکش بکش عادی هست.😊✌

Bomb mode: همون جور که از اسمش پیداست بمب مد یعنی تروریست در دو منطقه a,b بمب میگذارد که کانتر تروریست باید آن را خنثی کند.

Zombie mode: همان جور از رو اسمش که زامبی مد یعنی یه گروهی به نام هامور که باید زامبی ها رو بکشد. تو هم میتونی هامور باشی یا زامبی.

Capture a flag: در این قسمت باید پرچم تیم حریف رو برداری و ببری تو منطقه خودت.

Arms rase: در این بازی شما با کشتن هر دو نفر تفنگت هی عوض میشه تا به اخرش چاقو برسه وقتی با چاقو یه نفر کشتی برنده اون راند میشی.

Sniper: این قسمت تو با تفنگ تیر انداز و همون اسنایپر حرفات رو میکشی

و...

 

امیدوارم از پستمون لذت برده باشید.من سعی میکنم لینک دانلودشو همینجا بزارم ولی بهتره شما از برنامه ایران اپس دانلود کنید که دیتاش هم یه جا داشته باشید.

لینک دانلود از ایران اپس:

http://iranapps.ir/app/com.ForgeGames.SpecialForcesGroup2

تصاویری از بازی

لینک دانلود این برنامه از همینجا

📥 دانلود special forces group 2 با لینک مستقیم

📥 دانلود دیتای کامل این بازی با لینک مستقیم

.

.

Gamesarmy.blog.ir

  • علیرضا پایکار

سلام دوستان خسته نباشید.اگر دوست دارید بدونید که در چه ساعت هایی لوت بیشتری گیرتون میاد به این سایت مراجعه کنید👍✌

http://clashofclansforecaster.com

رنگ قرمز لوت کم.

رنگ سبز لوت زیاد.

رنگ زرد لوت متوسط.

شکل زیر وضعیت لوت را در ساعتی از شبانه روز نشان میدهد.که وضعیت لوت اصلا مناسب نیست.

 

امیدوارم از پستمون لذت خوبی برده باشید

سوالات و نظرات خود را با ما بگذارید.


gamesarmy.blog.ir

  • علیرضا پایکار

با درخواست دوست عزیزی تصمیم گرفتم براتون این مطلب رو بزارم.

فکر های متداول

خیلی از شما فکر میکنین که کاپ بالا باشین واقعا خوبه و این مورد صد در صد درسته.

اما خیلی ها هم فکر میکنن که کاپ بالا منابع و لوت کمتری داره و این هم میتونه درست باشه.

و بعصی ها فکر میکنن کاپ پایین یکم پاداش غنائم کم میده و این هم درسته.

اما من چی فکر میکنم؟ نظر من اینه که شما اگر دنبال منابع هستید پس بهتره کاپتونو کم کنین.

که در زیر من نشان دادم که نسبت به تاون هالتون تو چه کاپی باید باشین.

‌Town hall3   از کاپ 400 تا 500

Town hall4  از کاپ 500 تا 800

Town hall5  از کاپ 600 تا 900

Town hall6  از کاپ 700 تا 1000

Town hall7  از کاپ 1000 تا 1200

Town hall8  از کاپ 1200 تا 1700

Town hall9  از کاپ 1800 تا 2400

Town hall10  از کاپ 2600 به بالا تا 3200

Town hall 11 از کاپ 3200 به بالا

ولی اونایی که دنبال بیشتر محبوبیت و پاداش غنائم بیشتر هستن کاپ بالا باشن که توصیه زیاد نمیشه و برای خودشون اتک سخت میشه.

اونایی هم که دنبال منابع هستن کاپشون رو کم کنند که توصیه میشود.

امید وارم از پست ما خوشتون اومده باشه.سوالات و انتقادات خود را با ما در جریان بگذارید.


Gamesarmy.blog.ir

 

  • علیرضا پایکار