ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

به وبلاگ ارتش بازی ها خوش آمدید.
نویسندگان سایت:
علیرضا ‍‍‍‍‍‍پایکار: مدیر و سازنده سایت
در این وبلاگ قصد داریم بازی های پرطرفدار و جدید و نوستالژی را معرفی و بررسی کنیم با همراهی شما عزیزان.
تمامی بازی ها قبل از ارسال مورد بررسی قرار میگیرد.از صحیح بودن مطالب اطمینان خاطر داشته باشید.
لطفا ما را از نظرات(پیشنهادات،انتقادات)خود اگاه کنید چرا که مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.
لطفا ما رادنبال کنید.

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ق.ظ

دانلود بازی GTA در تهران برای کامپیوتر

دانلود بازی کامپیوتر GTA در تهران

 

بازی کامپیوتر GTA در تهران

 

 

بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است.این نسخه از بازی نسخه فارسی که معروف به جی تی ای تهران است.در این نسخه شما می توانید به دو صورت جی تی ای بدون دستکاری و نسخه ی ارجینال و جی تی ای دستکاری شده آن را اجرا کنید.در نسخه ی جی تی ای که دستکاری شده خیلی ار قسمت های بازی رو تغییر دادن مثل گذاشتن ماشین های ایرانی,تغییر در جاده ها,اضافه شدن مناطقی جهت مسابقه دادن با ماشین,رادیو و آهنگ های فارسی و…که میتونید در ادامه ی مطلب تصاویر و لینک دانلود بازی رو مشاهده کنید.

 

بازی کامپیوتر GTA در تهران

بازی کامپیوتر GTA در تهران

بازی کامپیوتر GTA در تهران

 

    password : www.downloadsoftware.ir

نام برنامه نام بازی: GTA در تهران

حجم برنامه حجم بازی: ۶۵۰MB

قیمت برنامه قیمت بازی: رایگان

رمز فایل رمز فایل: www.downloadsoftware.ir

 
 
 
 
 

 

نظرات  (۱۸۶)

  • بقال سر کوچه/:
  • دانلود نمیشه

     

    سلام چجوری پست بعدیو ببینیم؟؟

  • برنامه فالوور بگیر لایکی
  • Hello there, I think your web site could be having web browser compatibility issues.
    Whenever I look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in IE, it has some
    overlapping issues. I simply wanted to give you
    a quick heads up! Besides that, great website!
    پاسخ:
    Fixed
    thanks for ur comment and idea

    سلام این بازی عالیه خیلی خوبه

    رمز اسلحه تو بازی اینه :NUTTERTOOLS

    داره میرزه انشاالله که بشه قبلا بازی کردم عالی بوده

     

    سلام داداش
    موسش چرا کار نمیده 
    تو تنظیماتشم رفتم اما درست نشد 
    چیکارش کنم

     

  • امیرحسین رئیسی
  • سلام ببخشید این جی تی ای جایی رو داره که بریم ماشین انتخاب کنیم مثلا برم و ماشین بتمن رو انتخال کنیم؟؟؟

    سلام چطوری باید نصب کنم بعد از نصب چیکار کنم رمز و پسوردش چن هست؟

    سلام داداش اگه ۶ تا پلیس بیاد تانک می یاد؟؟؟

    پاسخ:
    اگه 5 یا 6ستاره شه

    سلام میگم علیرضا رمز هاش رو نذاشتی هنوز رمز اسلحه ماشین 

     

    پاسخ:
    چرا کذاشتم پست بعدیو ببنید

    سلام امین هستم خیلی بازی قشنگیه هرروز بازی می کنم دستتون درد نکنه

    پاسخ:
    مخلص

    سلام ببخشید من بازی رو نصب کردم اما موقع اجرا شروع رو که میزنم یه صفحه سیاه میاد مشکل چیه

     

    پاسخ:
    مطمعن بشین بازی درست دانلود شده یا سیستم میکشه

    خلییییییییییییی خوبه نصبش گنید

    سلام سلطان 

    من مانیتورم TV هستش و وصل به کیس هست و تا بازی رو باز میکنم ارور میده :

    cannot find  640*480 video mode

    لطفا راهنماییم کنید

    پاسخ:
    باید با رزولوشن 640 480 باشه

    سلام چطور سریع تانک رابیاورم

    پاسخ:
    رمز های پست بعدیو ببنید هست اونجا

    در گوشی دانلود میشه

    پاسخ:
    نه متاسفم

    سلام وقتی دانلود شد چجوری نصبش کنم

    سلام وقتی میخام نصب کنم فایل باز نمی شه چیکار کنم 

    پاسخ:
    از صحت دانلود شدنش مطمعن باشید

    داداش بی نظیر

    سلام این بازیو چجوری نصب کنم

     

     

    پاسخ:
    لینک دانلود رو بزنید بعد بازیو باز کنید و Enjoy

    ببخشید کرک داره

    پاسخ:
    کرکه
  • کیانا کیانفر
  • خیلی خوب این بازی

    سلام چرا وقتی وارد باز

    ی میشم ارور میده

     

    پاسخ:
    ارور چی هست اونو بگین تا راهنمایی کنیمتون

    سلام داداش من این بازثییو دوست دارم میخوام بریزم روی گوشیم اماخیلی حافضه ام واسش کمه میخوام بریزم روی گوشیم وبعد بریزمش روی کامپیوترم ؟؟چیکار کنم😭😭😭

     

    پاسخ:
    سلام روی فلش مموری بریزید یا حافظه گوشیتونو خالی کنین

    سلام ببخشید میشه کیفیت بازی رو بیشتر کرد و فریمش رو برد بالا؟ 

    لپ تاپ ایسوس دارم M570 DD RYAZEN 5 

    پاسخ:
    کیفیت هر بازی بیشتر شه قطعا فریم میاد پایین
  • محمد صادق رفیعی
  • سلام داداش چرا موس کار نمیکنه . 

    گفتی باگه ولی چجوری درستش کنم ؟

     

    پاسخ:
    والا دوست عزیز منم امتحان کردم ولی نمیشه دوستان خبر دادن گفتن تو با کیبورد خودتون به قسمت موس برسونین اونجا دستکاریش کنین درست کنین

    بازی نصب شوده ولی واردش میشم ارور میده

    پاسخ:
    یا سیستمتون ضعیفه یا فایروال و انتی ویروس روشنه

    ببخشید چطوری در گوگل دانلود کنم

    پاسخ:
    منظورتونو متوجه نشدم

    برا ویندوز ده نصب میشه

     

    پاسخ:
    به سیستم بستگی داره ولی معمولا بله

    میگم برای ویندوز ده مناسبه

    پاسخ:
    به سیستم بستگی داره ولی معمولا بله

    با سلام ببخشید بزای نصب به برنامه ای نیاز داره      مثلا جاوا

    پاسخ:
    نه دوست عزیز فقط موقع نصب انتی ویروس و فایروال خاموش باشه

    متشکریم

    پاسخ:
    ما بیشتر

    رمز دارد

    پاسخ:
    gharar dadam ramzesho baratoon

    سلام بسوردش چیع  

    پاسخ:
    gozashtam

    سلام ببخشید من میتونم این بازی رو روی گوشیم نصب کنم بعد روی کامپوتر بریزم     ؟؟؟ بعد روی کامپیوتر بارم ۲ و ویندوز ۷ میاد ؟؟؟

    پاسخ:
    بله

    سلام برای ویندوز 7خوبه؟

     

    پاسخ:
    بله

    سلام من بازی رو دانلود کردم و فایل زیپ هست حالا باید چیکار کنم تا نصب شه؟

    پاسخ:
    فایل نصبی رو باز کنین
  • علیرضا زارعی
  • ببخشید سیسیتم مورد نیاز برای اجرای بازی چی هست

    چرا جایی که همه ی ماشین ها آنجاست میرم نیستند ولی وقتی که می خوام برم پارک هوایی همه ی ماشین هارو اونجانشون میده

    پاسخ:
    یه نوع باگه دوست عزیز و خود سازنده بازی ازین باگ خبر داده

    سلام میگیم دانلود بازی جی تی ای 4 از اینتنت چجوری باید بریز

     

    پاسخ:
    دانلود بازی GTA IV

    سلام

     

    پاسخ:
    سلام داداش خوش اومدی

    عالی بود ممنون

    پاسخ:
    وظیفه بود

    سلام چرا موس کار نمیکنه تو بازی

    پاسخ:
    باگه مراحلی که گفتمو انجام بدید

    علیرضا عالیییی

     

    پاسخ:
    خوبی از خودته

    بهتربن بازی درجهان خیلی عالیه دمتان گرم ممنون

     

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    سلام من از رو گوشی دان کردم تا بعد بریزم رو کامپیوترم جواب میده؟

     

    پاسخ:
    بله دوست عزیز

    بالا نیمیاره

     

    پاسخ:
    سیستمون؟

    سلام علیرضا داخل کامپیوترم نصب میشه                                                                         سیستمم رم 8 با ویندوز 7 نصب میشه                                                                               لطفا جواب بدین ممنون

    پاسخ:
    بله

    سلام.برای من با برنامه winzipباز میشه چکار کنم؟

    سلام ببخشید توی gta در تهران مرحله چگونه باید رفت؟

     

    سلام

     موقعی ک میخام وارد شم میگ تو فولدری ک gta هست gta - vc .exe پیدا نمیشه

    باید چکار کنم

    سلام علیرضا میشه پسورد رو بگی ممنون 

    سلام یه سوال داشتم ببخشید این بازی رو میتوینم با دسته بازی کنیم ؟؟

     

    پاسخ:
    فکر کنم اره
  • عبدالله ساربانی
  • عالیه

    تا میرم رو بازی ارور میزنه cannot find 640*480 video mode

    پاسخ:
    سیستمتون پایینه
  • علیرضا ترابی
  • سلام ببخشید بازی با ایدیوس 8 پرو مشکل داره

    پاسخ:
    منظورتونو نفهمیدم واضح تر بگید
  • ابوالفضل کاکانژادیان
  • سلام علیرضا جان خوبی 

    میگم بازی 32bit 

    یا 64bit

    پاسخ:
    جفتشون

    ببخشید برای کامپیوتر 64بیت قابل استفاده است؟

    پاسخ:
    بله

    چرا بازیو که دانلود میکنیم به جای بازی یه برنامه دیگه باز میشه

     

    پاسخ:
    نمیدونم والا

    سلام برای ویندوز10 رم 1گیگ میخوره؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    ویندوز ده شما چیه؟

    سلام و عرض ادب و احترام .....ببخشین من نسخه های مشابهی مثل این رو دیدم و بازی کردم اما از مرحله ای که تام میخواد با رفیقش همونی که لامبورگینی کنتاش سفید داره.....میخواد بره اسلحه بخره.....یعنی مرحله 2ویا3 به بعد رو نمیاورد و هنگ میکرد.......این بازی از این مشکل که برخور دار نیست؟؟؟؟؟؟سیستم من ram12 cpu2.13GHz 1066 MHz core i3 گرافیک هم اینویدیا 2گیگابایتی هستش......به نظرتون باز میشه؟؟؟؟

    پاسخ:
    این نسخه ادیتیش هست نه ممکنه گیر کنه

    سلام ممنون از بازی

     

    سلام داداش نصب کردم وقتی روی بازی کلیک میکنم مینویسه حافضه ویدویی کافی موجود نیست ؟؟؟

    باید چی کار کرد؟؟؟؟ 

    جواب بدید لطفا...

    پاسخ:
    کارت گرافیک شما ضعیف است.

    ممنون داداش بابت بازی ،بعدش  ماشالا چه حوصله ای داری بعضی ۲۰۰ بار سوال تکراری پرسیدن اما جوابشون رو دادی دمت گرم ❤

     

    پاسخ:
    مخلصم

    سلام علیرضا من کلمه tab را می زنم ماشین نمی اره

    پاسخ:
    خب تب نیستش

    سلام علیرضا من از تو سوال داشتم من کلید tab را میزنم ماشین عوض نمی کنه

    پاسخ:
    تب نیست

     سلام بازی 64 بیتیه

    پاسخ:
    خیر

    سلام علیرضا من در کامپیوتر ویندوز7دانلود می کنم ولی دانلود نمی شه یااگر دانلود بشه بازی را بازنمی کنه چرا؟

    پاسخ:
    سیستمون شاید ضعیفه

    سلام دیر دانلود میشود

    پاسخ:
    سرعت دانلود اینترنتتون شاید مشکل داره

    چرا رو ویندوز 10 اجرا نمیشه

    پاسخ:
    سیستممتون شاید ضعیفه

    سلام ممنون از برنامه تون فقط میشه بگید نسخه اصلی را باید از کجا بگیرم یا میتونید سایتی را معرفی کنید ویه چیز دیگه من نسخه دستکاری شده اش را دارم میشه نسخه اصلی هم کنارش نصب کنم یا باید جی تی ایی که الان دارم را پاک کنم؟؟؟

    پاسخ:
    تونستم اپلود میکنمخودم

    بازی خوبی

    سلام 

    باری برای من به صورت فایل rar میاد 

    چیکار کنم 

    پاسخ:
    از رر اکسترکش کن

    سلام برای ویندوز 7 هم میاد

     

    پاسخ:
    بله

    ببخشید روی ویندوز هفت هم میاد

    پاسخ:
    بله

    ببخشید روی ویندوز هفت هم میاد

    پاسخ:
    بله
  • امیر حسین
  • سلام بازی خوبی است ولی به اصلیش نمیرسه کلی چیز هایش پاک شده ..........در جی تی ای اصلی پارک هوایی ندارد

    خدایش عالیه 

  • محمد طاها
  • سلام اقا علیرضا برای ویندوز 7هم هست یا نه 

    پاسخ:
    بله

    سلام خسته نباشید 

    میشع کلیپ  طرز نصبش رو هم بزارید تا اونایی که بلد نیستن نصب کنن یاد بگیرن؟

    پاسخ:
    بله

    ببخشید برای ویندوز 10 میاد

    پاسخ:
    بله دوست عزیز

    سلام علیرضا جان من بازی رو نصب کردم ولی موس ت  بازی کار نمیده چیکار باید کنم توضیح بدید مرسی

     

    پاسخ:
    باگه با دکمه های کیبورد برین تو تنظیماتش درستش کنین

    سلام علیرضا جان  

    چرا با موس کار نمی کنه میشه توضیح بدید ممنون 

    پاسخ:
    باگه دوست عزیز با دکمه های کیبورد برین تو تنظیماتش درستش کنین

    سلام چجوری موس رو فعال کنم ؟

    پاسخ:
    با دکمه های کیبورد برین تو تنظیماتش درستش کنین
  • امیرمهدی رحیمی
  • من بازی را دانلود کردم ولی بلد نیستم بیارمش ویندوز ۷ . ۴ رم میشه ؟؟

    پاسخ:
    بله میشه احتمالا یه جای کارو اشتباه کردید

    ایا به لپتاپ هم میخوره

    پاسخ:
    بلی میخورد

    سلام من بازی رو نصب کردم خیلی باحاله ولی با موس کار نمیده میشه بگید باید چی کار کنم ؟ ممنون 

    پاسخ:
    باگه دوست عزیز با دکمه های کیبورد برین تو تنظیماتش درستش کنین

    بازی خوبی است؟

    پاسخ:
    بله

    سلام برای رم 1 گیگ و ویندوز8.1 میاره بالا

    پاسخ:
    فکر کنم اره

    سلام خسته نباشید 

    ببخشید چجوری هلیکوتر بگیریم و پرواز کنیم ؟

     

    پاسخ:
    هلیکوپتر اول بازی یه فرودگاهه برید بالای سقف فرودگاه یه هلیکوپتر جنگی اونجاس برو عشق کن

    سلام این بازی برای گرافیک چند نصب میشه

    پاسخ:
    گرافیک خیلی قوی نمیخواد

    داداش این وایس سیتیه.تو توشتی وویس سیتی که یعنی شهر صدا.لطفا اگه نظر منو میخوای لینکو وردار اسمشو درست کن.ثواب هم داره!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    داداش ادیت تهرانم داره تو یکی ازفایلاش لطفا به فایلای بازی دقت کن زودم قضاوت نکن چون گناه داره!!!!!!!!!!! :)

    درود بر شما  علیرضای عزیز بابت آپلود این بازی در سایت

    بازی در ویندوز 10 آپدیت 2019 اجرا شد.دوستانی که ویندوز 10 دارند بدون نگرانی بابت نصب نشدن و ارور دادن این بازی را دانلود کنند.

    سلام من ویندوز 7 دارم هر چی تلاش میکنم که داخل بازی نمیره درست درست هم نصب کردم چکار کنم که درست شه

    لطفا سریعا جواب منو بدید

    پاسخ:
    سخت افزارای کامپیوترتون مطمعن بشین ساپورت میکنه یا نه

    برای ویندوز xp هم است

    پاسخ:
    فکر کنم

    کاش رمزاشم می زاشتین

    پاسخ:
    بله گذاشتم تو سایت هست

    من دارم نصب می کنم ویندوز 7 هستش می گم بازی سالم هستش اگر می شه جواب بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    بله

    بازی بسیار خوبی هست 

    سلام چرا مردم در بازی وجود ندارند

    وقت پلیس وجود دارد

     

    پاسخ:
    مثلا ازون منطق ای که تو هستی همه فرار میکنن چون تو اونجا یه قاتلی

    ببخشید این بازی برای ویندوز ۱۰ هست

    پاسخ:
    بله ولی فقط نه

    سلام علیرضا من توی لب تاپ نصب کنم مشکلی که نداره

    پاسخ:
    نه داداش

    سلام من میتونم بع گوشیم نصب کنم

    پاسخ:
    نه متاسفانه

    خیلی بازی باحالیه

  • صلاح الدین
  • دست شمادردناکیند

  • حسین ستوده
  • سلام به دوستان گل خیلی عالی هست دست سازنده درد نکنه خدا نگه دار شما دوستان

     

  • تمیرحسین رضایی
  • سلام اقا

    ببخششید میشه توضیح بدین چجوری باید بازی رو نصب کنیم

    اگه میشه یه فیلم کوتاهی رو درست کنین و به اشتراک بگزارید

    چون خیلی هت هستند که زیاد از کامپیوتر یا لپ تاپ سر در نمیارن مثل من

    دوستان خوتهش هتی زیادی دده ان ولی بررسی نشده است

    ممنون میشیم اگه پیگیری کنید..... ممنون از سایت خوبتون

     

    پاسخ:
    حتما
  • امیرحسین رضایی
  • سلام اقا

    بازی برای ویندوز 10 هم هست

    پاسخ:
    بله دوست عزیز
    1. میشه رمز تفنگ ها و ماشین های خارجی رو بزارید
    پاسخ:
    هرچی رمز داشتیم در پست بالایی گذاشتیم

    عاللللیلیللیلیلیلیللیللیلیلییللی

    سلام فایل خرابه فک کنم موقع اکسترک فایل عرور میده کلا ولی رمز هم درست زدم عرور رمز نمیده فایل ها مشکل داره لطفا پیگیری کنید 

    پاسخ:
    فایل مشکل نداره دوست عزیز مطمعن باشین رمز درسته برای مطمعن بودن کپی پیست کنین

    سلام من بازی رو نصب کردم ولی وقتی می خوام وارد بازی شم این ارور رو می ده

    cannot find 640*480 video mode

    لطفا کمکم کنید

    پاسخ:
    کارت گرافیکتون فکر کنم مشکل داره

    سلام ازمن هی ارور میده

     

    پاسخ:
    ارور چی دوست عزیز

    عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی    بببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددد

    من ویندوزم 7 هست به کامپیوترم میخوره

     

    پاسخ:
    بله

    سلام این بازی برای ویندوز ده هست

     

    پاسخ:
    بله دوست عزیز

    عالیییییییییییییی

    سلام مجدد 

    پطوری با هلی کوپتر پرواز کنم

     

    پاسخ:
    با عدد های 8 .6 .9. 7

    سلام 

    چطوری اسلحه بردارم؟

     

    اره میشه با دسته بازی کرد اما باید دسته شک داشته باشه ویک نفره هم باشه

     

    دمت گرم علییییییی

     

    پاسخ:
    فدات

    چه جوری باید از لوح فشرده در بیاری

     

    پاسخ:
    برنامهrar میشه از حالت فشرده بیرون بیاد

    چرا وقت نصب ارور میده

    پاسخ:
    مطمعن شین حافظه کافی برای نصب دارید یا کارت گرافیک یا سی پی یو

    سلام من رام کامپیترم 8 ولی روی کامپیوترم نصب نم شه

     

    پاسخ:
    مطمعن شین حافظه کافی برای نصب دارید یا کارت گرافیک یا سی پی یو

    با دسته میشه بازی کرد ؟

    پاسخ:
    نمیدونم دوست عزیز امتحان نکردم

    سلام این بازی روی ویندوز 8 اجرا میشه

     

    پاسخ:
    بله دوست عزیز

    من می گم اینو نمیشه بدون اینکه اون نرمافزار 25دللاری رو نصب کنی بیاری بالا؟

    پاسخ:
    چرا میشه چون ایرانیه این

    فقت اونایی که بلد نیستن نصب کنن خخخخخ.عالیه دستت درد نکنه .نسخه ی اصلیشو داشتم

    بازیش ساخت چینه

    دمت گولی 

    داداش من دانلود کردم اما بلد نیستم نصبش کنم چیکار کنم؟

     

    پاسخ:
    دیگه واقعا نمیدونم سه بار تعویضش کردم فایلو

    سلام ب مدیرخوب سایت من اینو نصبش کردم  ویندوزمم هفته ولی نخوندش روی کامپیوتر مشکل از کجاس میشع راهنمایی کنین؟

    پاسخ:
    سلام ب شما
    احتمالا کارت گرافیک یا رمتون مشکل داره در غیر این صورت اگر نبود بگین راهنماییتون کنم

    سلام علیرضا.سیستم مورد نیاز بازی چی هست

    پاسخ:
    خیلی بازی انچنانی نیست به سیستم عامل قوی نیاز داشته باشه
    یه کارت گرافیک 520 مگ باشه حداقل
    رم 2
    دیگه اوکی باید باشه فکرکنم

    بازیه خوبیه

     

    این بازی برای چه ویندوزی

    ممنون از اقای علیرضا

    پاسخ:
    خواهش دوست عزیز:)

    بهترین بازی دنیاست عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بووووووووووووووووووووددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    عالیییییی

    سلام

    میشه سیستم مورد نیاز رو هم بزارید

     

     

     

    پاسخ:
    بله حتما

    ععععععععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللثییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

    عععععععععععععععععععععععععععععععععععععاااااا للللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

                                             

    کجا رمز رو بزنم

    پاسخ:
    تو فایل rar

    این بازی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ععععععععععععععععععععععععععععععععااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییهههههههههههههههههههههه

     

    با سلام عرض تبریک سال نو 

    این برنامه فوق العاده هست خیلی ممنون بابت قراردادن لینک این بازی ها به صورت رایگان.        به کسانی که وارد این سایت میشن حتما توصیه میکنم

    سلام می خواستم بدونم این برنامه هم برایرلپتاب هست هم برای گوشی

    دانلودش خیلی طول میکشه علیرضا

    پاسخ:
    حجمش زیاده

    سلام بازی رو با گوشی دانلود کردم انتقال دادم ب کامپیوتر ولی اصن نصب نمیشه چیکار باید بکنم راهنمایی کنید

    پاسخ:
    یه بار با کامپیوتر دانلود کنین اگه نشد دوباره بگین پیگیری کنیم مشکلشو

    سلام

    پاسخ:
    سلام خوش اومدی
  • آرین هاشمیان
  • عالی

    خوبه ممنون لینکشو گذاشتید 

    سلام ادمین من بازی رو دانلود کردم و با اپلیکیشن rar از حالت فشرده خارج کردم و تو کامپیتورم چیزی به اسم setup یا نصب نمیبینم چطوری نصب کنم ممنون میشم راهنمایی کنی 

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز. من همین الان دانلود کردم دیدم فایل Setup.exe هست توش.

    بعد از اینگه دانلود کردیم چه بکنیم

    پاسخ:
    نصب کنین -_-

    خیلی عالی علیرضا دمت گررررررم

    پاسخ:
    :))))

    رمزش چیه

    پاسخ:
    www.masterdl.com
  • سید مهدی حجازی
  • سلام بازی خوبیه فقط میتونید رمز های ماشین خارجی را بزارید

    پاسخ:
    بله حتما

    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

  • حصـــــــcafeh.blogـــــین ..
  • جون داداش  Grand Theft Auto V بزار  ممنون میشم :))))))))

    پاسخ:
    چشم داداش
  • محمد صدرا عبدالعلی زاده
  • وای خیلی باحاله

    ولی انصافا سان اندرس بهتره

    اونم فارسیشو بزارید

    پاسخ:
    حتما دستور شما انجام میشه دوست عزیز

    ?ramzesh moshkel dare chera

    پاسخ:
    همین الان درستش کردم
  • علی گودرزی
  • رمز downloads98.com رو میزنم قبول نمیکنه

    چرا؟؟

    پاسخ:
    سلام مشکل بزودی برطرف میشه

    نحوه دانلئد بازی را نمی دانم چجوری است؟

    پاسخ:
    دوست عزیز گزینه دانلود هستش

    یه کاری کن فورتنایت به همه سیستم ها بخوره

    پاسخ:
    چیکار کنم مثلا :l

    سلام رمزشرو چطوری بزنیم

    من برنامه رو دانلود کردم ولی rarخالی بود

    چرا میزنم روی لینک دانلود نمیشه میره یه صفحه دیگه

    سلام ببخشید دانلودش کردم باید رمز فایل رو بزنم

    پاسخ:
    downloads98.com

    لینکش کجاست

    خیلی بازی خوبیه من با این بازی کلی خاطره دارم

    رمزش کجاس

    پاسخ:
    سلام دوست عزیز رمزشو گذاشتم

    چیرو باید بزنیم دانلود شه

    پاسخ:
    گزینه دانلودش هست دوست عزیز

    من همیشه میرم یه پارک تو اسمون اونجا پره از تفنگ

    بعد از اینکه زدید چند ثانیه واستید یک کد میاد کدو توی مربع بزنید مشاهده لینک بزنید بعد دانلود کند سرعت بزنید بعد من ربقاط نیستم را تایید کنید مشاهده لینکو بزنید بعد دانلود فایلو بزنید

    اقایون لینک دانلودش همونجاست نوشته دانلود بازی جی تی ای در شهر تهران حجم 652مگابایت روش بزنین دانلود میشه

     

    شایدخندتون بگیره اما بلد نیستم دانلودش کنم

    پاسخ:
    والا چی بگم!

    سلام  چطوری دانلود کنیم لینکش کجاس

    پاسخ:
    سلام
    لینک دانلودشو گذاشتم
    نوستالژی و عالی
    علیرضا مطالب سایتت عالیه که....
    پاسخ:
    قربون دوست عزیز

  • علیرضا پایکار
  • سلام دوستان گل!
    اصلا نگران نباشید من خیلی وقته این بازیو کردم شاید بگم از بچگیم.
    بازی خاطره انگیز و جذابه بازی کاملا تست شده و مشکلی نداره.
    انشالله رمز های بازی رو یا تو همین پست میزارم یا تو بخش نظرات همین پست.
    با تشکر از صبر و شکیبایی شما دوستان گلم.
    ادمین سایت(علیرضا پایکار)

    برای پسرم دانلود کردم علیرضا بازیش خوبه اوکیه

    پسرم 6 سالشه

    پاسخ:
    سلام بله دوست عزیز بازیش اوکیه
    کارت درسته علیرضا
    پاسخ:
    قربونت

    ghadimie vali khoobe

    khobe

    اووو علیرضا بازی های gta یزره چیزیه

    خخخخخخخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    سلام
    خخخ نه این یکی مشکلی نداره

    علیرضا خیلی وقته دنبالش بودم دمت گرررررم

    پاسخ:
    خواهش وظیست

    سلام خیلی عالیه بازیش


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">