ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

🌏 دنیایی از بازی برای فارسی زبانان 🌏

ارتش بازی ها

به وبلاگ ارتش بازی ها خوش آمدید.
نویسندگان سایت:
علیرضا ‍‍‍‍‍‍پایکار: مدیر و سازنده سایت
در این وبلاگ قصد داریم بازی های پرطرفدار و جدید و نوستالژی را معرفی و بررسی کنیم با همراهی شما عزیزان.
تمامی بازی ها قبل از ارسال مورد بررسی قرار میگیرد.از صحیح بودن مطالب اطمینان خاطر داشته باشید.
لطفا ما را از نظرات(پیشنهادات،انتقادات)خود اگاه کنید چرا که مشتاقانه منتظر نظرات شما هستیم.
لطفا ما رادنبال کنید.

۱۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود بازی Worms Ultimate Mayhem برای کامپیوتر

 شامل تمام DLC های بازی

 

Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition نسخه جدید و تکمیل شده بازی کرم ها در سبک استراتژیک و سه بعدی است که توسط Team17 Software Ltd ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی سه بعدی فوق العاده مهیج گیم جدیدی با نوآوری استراتژیکی متفاوتی رو حس خواهد نمود. از سلاح های مخرب و جدیدی بهره می برید و در مراحل مختلف بازی از آن بهره می برید. در مراحل مختلف بازی بیش از 70 ماموریت مختلف به شما داده خواهد شد که باید در چالش های یک نفری و چند نفری آن ها را بپیمایید. این بازی که مرکب از کرم ها و سلاح ها خواهد بود در محیط های انحدام پذیر و پر از نبردهای حساس قدم خواهید گذاشت و در جهت انجام ماموربت های خود پیش خواهید رفت.

بازی Worms Ultimate Mayhem قابلیت بازی تا 4 نفرع را دارا می باشد و از گیم پلی سه بعدی و پیشرفته ای استفاده می کند. همچنین المان های بازی در سبک کاریکاتور طراحی شده اند و که جذابیت ویژه ای به بازی بخشیده است. هم اکنون می توانید بازی Worms Ultimate Mayhem Deluxe Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

دانلود بازی Kill Shot Bravo برای اندروید

تست شده توسط گروه ارتش بازی ها

| بازی شلیک مرگبار براوو برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Kill Shot Bravo 6.5.0 بازی جدیدی در سبک سری بازی های اکشن و تیراندازی اول شخص برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. به تجربه یک بازی جدید و بسیار محبوب در سبک اول شخص و تیراندازی اسناپیر خوش آمدید ! اسلحه خود را آماده کنید و برای تیراندازی هایی کشنده آماده باشید ؛ به قلمرو دشمن وارد شوید و هر بار با استفاده از اسلحه هایی پیشرفته که در اختیار دارید به سوی آنان تیراندازی کنید. در برخی مواقع لازم است از اسلحه تک تیرانداز از راه دور و در نبردهای تن به تن لازم است از مسلسل ها و یا انواع دیگر تفنگ های مدرن استفاده کنید.

Kill Shot Bravo در مجموع دارای بیش از 200 مأموریت مختلف است که مهارت تیراندازی شما را به چالش وامیدارد ، در این بازی شما به عنوان یک نیروی ویژه آموزش دیده ، به مأموریت های مخفی مختلف در سرتاسر جهان اعزام می شوید که طی آن می بایست وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. مبارزه های چریکی ، نبرد های تن به تن در اعماق جنگل ها ، کوهستان ها و… از جمله چشم اندازهای اکشن در این بازی به شمار می آیند. هم اکنون می توانید بازی Kill Shot Bravo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

دانلود بازی Sports Car Racing 1.5 - اتومبیل‌راتی اسپرت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Sports Car Racing برای اندروید

| بازی اتومبیل‌راتی اسپرت برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Sports Car Racing 1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Mouse Games است. از شما دعوت می‌کنیم که با دانلود این بازی جذاب و مهیج، به میادینی از مسابقات پرتنش و جذاب با انواع سوپر اسپرت‌های روز دنیا وارد شوید! در این بازی اندرویدی جدید و کم‌حجم، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید ماشین مسابقه‌ای دلخواه خود را از بین شماری از گزینه‌ها انتخاب کرده و به رقابت‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز قدم بگذارید. در جریان مسابقات این بازی، شما به عنوان راننده خودروی لاکچری و رویایی خود خواهید نشست و ضمن حضور در رقابت‌های چند نفره با دیگر حریفان، برای کسب مقام نخست در بین دیگر رانندگان تلاش خواهید کرد.

این بازی اندرویدی، به گونه‌ای طراحی شده که تقریبا همه گوشی‌ها و تبلت‌ها بتوانند از پس اجرای آن بر بیایند. از این روی می‌توان گفت که تمرکز اصلی سازندگان، بر روی سازگاری این بازی با مدل‌های مختلف گوشی‌های موبایل بوده است. شما می‌توانید پس از نصب و اجرای این بازی، به عنوان راننده یک سوپر اسپرت شیک و مدرن بر صندلی اتومبیل رویایی خود تکیه زده و با فشار بر پدال گاز، از تجربه سرعت بالا در خیابان‌های مختلف لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Sports Car Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

دانلود بازی Fish Farm 3 1.0 - مزرعه پرورش ماهی برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Fish Farm 3 برای اندروید

| بازی مزرعه پرورش ماهی برای اندروید + پول بی نهایت |

 

Fish Farm 3 1.16.1.7180 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماشین سواری از استودیوی بازی سازی BitBros Inc است. مزرعه پرورش ماهی 3، شما را با محیطی واقع‌گرایانه از حیات در زیر آب آشنا می‌کند. اکنون شما این فرصت را دارید که کسب و کار جدیدتان با عنوان پرورش ماهی را آغاز کرده و آنان را در آکواریوم‌هایی متنوع نگهداری کنید. محیط پرورش ماهی را می‌توانید با استفاده از آب‌های شور و یا شیرین ایجاد کنید و آکواریوم خود را از انواع ماهی‌ها پر کنید. در این بازی بیش از 280 نژاد مختلف از انواع ماهی‌ها، کوسه‌ها، مرجان‌ها و … وجود دارند که جلوه‌ای بسیار زیبا را به محیط بازی شما می‌بخشند.

شما با دست‌یابی به سطوح بالاتر می‌توانید با انواع دیگری از ماهی‌ها و آکواریوم‌ها دست پیدا کنید و با اصلاح و فروش ماهیان، تجارت پردرآمدی را در این مسیر برای خود دست و پا کنید.  محیط گرافیکی بسیار زیبای 3 بعدی، صداپردازی عالی، تنوع بسیار بالا در انتخاب ماهی‌ها و آکواریوم‌ها، شنا کردن واقع‌گرایانه ماهی‌ها و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Fish Farm 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

دانلود بازی Head Ball 2 برای اندروید

| بازی مسابقات آنلاین فوتبال برای اندروید |

 

 

Head Ball 2 1.95 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی Masomo Gaming است. در این بازی اندرویدی فرصتی برایتان مهیاست تا به میلیون‌ها پلیر از جامعه فوتبالی «هد بال2» (Head Ball 2) بپیوندید! در این بازی شما می‌توانید با انتخاب تیم مورد علاقه‌تان، به مقام قهرمانی لیگ‌های معتبر جهان دست پیدا کنید. شما می‌توانید ضمن پیوستن به یک رقابت میلیونی با سایر پلیرهای سراسر جهان، لذت و هیجان بی‌سابقه‌ای را تجربه کنید.

علاوه بر این، شما می‌توانید با پیروزی در هریک از مسابقات، مهارت خود را ارتقا بخشیده و بازیکنان خود را نیز تقویت کنید. با کسب پیروزی در مسابقات فوتبالی، کیت‌ها و قابلیت‌های جدیدی برای بازیکنان در دسترس قرار می‌گیرد که می‌توان آن‌ها را برای هریک از آنان مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این‌ها، تعداد 18 قدرت مخصوص نیز در این بازی تعبیه شده‌ است که شما می‌توانید آن‌ها را به عنوان مهارت فردی بازیکنان خود تعریف کرده و تسلط بازیکنان بر میدان و مسابقه را ارتفا بخشید. هم اکنون می توانید بازی Head Ball 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

دانلود بازی US Special Ops Terrorist War Mission 1.2 - نیروهای ویژه آمریکایی برای اندروید

 

دانلود بازی US Special Ops Terrorist War Mission برای اندروید

| بازی نیروهای ویژه آمریکایی برای اندروید |

 

US Special Ops Terrorist War Mission 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Iron Bolt Studio است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی و جذاب از رویارویی نیروهای ویژه آمریکایی با گروه‌های تروریستی است. سبک و سیاق این بازی، شباهت بسیار زیادی به بازی محبوب و دوست‌داشتنی کانتر استریک (Counter Strike) داشته و دوست‌داران این بازی می‌توانند تا حد زیادی از تجربه تیراندازی اول شخص در نیروهای ویژه آمریکایی لذت ببرند.

در این بازی فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید به عنوان یکی از اعضای نیروهای ویژه آمریکایی ایفای نقش کرده و با بهره‌گیری از شمار بسیار سلاح‌های موجود، دشمنان خود را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارد. هدف اصلی در بازی این است که شما بتوانید ضمن همکاری با دیگر اعضای تیم خود، در برابر تروریست‌ها موفق و سربلند باشید. بدین منظور لازم است که مهارت کار با انواع سلاح‌ها در روند داستانی بازی را فرا گرفته و با شخصی‌سازی و ارتقای هریک از آن‌ها، برگ برنده میدان نبرد را در دست داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی US Special Ops Terrorist War Mission را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

 

دانلود بازی This War of Mine Stories Fading Embers برای کامپیوتر

| شبیه سازی روایتی از جنگ جهانی دوم |

 

This War of Mine Stories Fading Embers بازی جدیدی در سبک استراتژیک و ماجرایی می باشد که در سال 2017 برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی گروهی از شهروندان که در صدد نجات جان خود هستند برای مبارزه با کمبود مود غذایی و دارو عازم سفری می شوند. شما در بازی به عنوان یک سرباز نخبه هدایت مردم را برعهده می گیردید. باید از تیر رس تک تیراندازها و دشمنن خاصم خود را در امان نگه دارید. بازی در سبک ارائه شده دید کاملا جدیدی را از دنیا به شما خواهد داد.

بازی از دنیای واقعی الهام گرفته شده و حالتی مدیریتی را نیز در خود دارد. مدیریت پناهگاه و جیره بندی مواد غذایی و همچنین شناسایی مکان های امن از وظایف شما خواهد بود. در نسخه جدید این بازی، شما در قالب کاراکتری با نام ادام (Adam) نقش‌آفرینی می‌کنید. او به عنوان یک پدر، سعی می‌کند که دختر خود را از سایه وحشت جنگ در شهر دور کرده و امنیت را برای او فراهم آورد. هم اکنون می توانید بازی This War of Mine Stories Fading Embers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

دانلود بازی Boom Beach 25.148 - بوم بیچ برای اندروید

 

دانلود بازی Boom Beach برای اندروید

| بازی بوم بیچ برای اندروید |

 

Boom Beach 38.108 بازی محبوب در سبک استراتژیک می باشد که برای سیستم عامل اندروید می باشد. مناطق زیبایی که همچون بهشت جلوه نمایی می کند توسط دشمنان موردحمله واقع شده اند. شما باید امیدی برای جزیره نشینان باشید . در مقابل هجوم دشمنن از آنها دفاع کنید. جزیره نشینان به بردگی گرفته می شوند و به کارهای سخت واداشته می شوند. هدف شما در بازی کشف اسرار پنهان دشمنان و انجام اکتشافاتی چند در مجمع الجزایر خواهد بود.

بازی بوم بیچ شامل المان اکشن زیبایی بوده و شامل صدها پایگاه منطقه ای منحصر به فرد خواهد بود. دشمنان در چهره های مختلفی ظاهر می شوند و برنامه های شیطانی خود را پیاده می سازند. اشیا گران بها را کشف کنید و با قرار گرفتن در محیط های باستانی راهی برای نجات افراد جزیره پیدا کنید. هم اکنون می توانید بازی Boom Beach را به طور مسقتیم از سایت ارتش دانلود دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار

 

 

دانلود بازی Pentagonal Saloon برای کامپیوتر

| بازی معمای سالن پنج ضلعی |

| نسخه TiNYiSO |

 

Pentagonal Saloon بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط .BERARTS LTD ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر داریم، امکان تجربه یک ماجراجویی جذاب و منحصر به فرد را در محیطی ناشناخته برایتان به ارمغان خواهد آورد. در محوریت داستانی بازی آمده که شما به عنوان فردی که قرار است در این بازی معماها را حل کند برگزیده شده‌اید. ده‌ها پازل ماجرایی مختلف در محتوای این بازی در انتظار شماست که با گذر از هرکدام می‌توانید مسیر رسیدن به چالشی جدید را همواره کنید.

این بازی کامپیوتری را تنها در عرض چند ساعت می‌توانید به پایان برسانید؛ البته باید در نظر داشته باشید که انجام این امر، نیازمند تلاش و دقت فراوان در حل معماهاست. شما بازی را در محطی ناشناخته با پس‌زمینه سفیدرنگ شروع می‌کنید. گیم‌پلی این بازی از نمای اول شخص و به صورت تک نفره شما را برای حل پازل‌ها به چالش می‌کشد. در صورتی که علاقه‌مند به تجربه این سبک از بازی‌ها هستید، پیشنهاد ما این است که فرصت تجربه این معمای پرهیجان را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Pentagonal Saloon را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت  ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار


((پیشنهاد ویژه))

دانلود بازی راش اندروید - بازی rush + مود پول بینهایت


بدون شک بازی Rush یک انتخاب فوق العاده برای افراد علاقه مند به بازی های رقابتی و سرعتی می باشد.در این بازی شما وظیفه هدایت یک توپ رنگی را دارید تا از مسیر ها و منحنی های مختلف عبور کند و به یک از موانع برخورد نکند.

چالش های این بازی میتواند شما را به خوبی سرگرم کند. امتیاز خود را جمع کنید تا بتوانید مسیر های جدید را باز کنید همچنین میتوانید با ثبت امتیاز خود به صورت انلاین با دیگر کاربران رقابت کنید.

این بازی توسط مدیر و سازنده سایت به شدت پیشنهاد می شود که شما کاربران گرامی می توانید این بازی رو از سایت ارتش بازی ها دریافت نمایید.

  • علیرضا پایکار